Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда59179
Бір айда1009
Бір аптада337
Кеше10
Тәулік6
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 198
электрондық ресурстардан - 183
өздігінен білім алу - 112
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 57
Дауыс бергендер саны: 849
Нәтижені көру
Деннің саулығы–бастың байлығы. Сынып сағаты
09-06-2013 12:27

Мақсаты: Оқушыларды салауатты өмір салтына баулу, зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.


1.    Тақырып мазмұнын ашу. (Сұрақ –жауап түрінде өткізу)

- Міне балалар, біз денсаулық туралы тегін әңгімелеп отырған жоқпыз, бүгінгі сабағымызда денсаулығымызды қалай сақтаймыз, не нәрселерден аулақ болуымыз керек, сол жөнінде ой өрбітеміз.

Біздің халқымыз «Деннің саулығы –бастың байлығы» – деп тегін айтпаған. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев халқымыздың денсаулығына өз жолдауында үлкен мән беріп, азаматтардың денсаулығына, қоршаған ортаның таза болуына күш салу қажеттілігін атап айтқан.

Ендеше, денсаулықты сақтау өз қолымызда. Денсаулықты сақтау –ең әуелі тазалықты сақтаудан басталады екен. Біздің дінімізде де денсаулығымызды сақтау жолдары туралы айтылады екен. Мысалы, мына бір жолдарды тыңдап көрейік.

Слайдтан көріп тыңдау:
1.     Денім сау болсын десең –тамақты ішер алдында және ішіп болғаннан кейін қолыңды жу.  Тамақтыңберекесі де осында.
2.     Тістеріңіздітазалапжүріңдер, себебіолпәктіккежатады. Пәктікиманғашақырады,.
3. Аптасына 1 рет толық жуынып, 2-3 рет душ қабылдау адамды сергітеді.

4.Адамға қарап жөтеліп,түшкірме, бұл ауа арқылы берілетін аурулардан сақтайды және әдепсіздіктің белгісі

-Енді, балалар біз де денсаулығымызды сақтау жолдарын қаншалықты білетінімізді екі топ боп сайысып, ортаға саламыз.

1. Топ оқушыларын екі топқа бөлу.

1- топ «Денсаулық»
Ұраны: «Денсаулық–зорбайлық».

2- топ «Салауат»
Ұраны: «Салауаттыөмір–денсаулықтыңкепілі»

2. Әділқазыларалқасынсайлау, сайысшартынтаныстыру:

І Әр топ өздерішығарғангазеттерінқорғайды.

ІІ Кластер құру.

Денсаулық   салауаттылық сөздеріне синонимдік қатар, мағыналас сөздер тауып, айту
ІІІ «Түсіп қалған әріптер». Берілген сөздерге әріптерді қою.
1- топ:  Денсаулықты нығайту жолдары.

2- топ: Денсаулыққа зиянды әдеттер.
1-топ:

1. Д…… і (дәрі)
2. д…ру…н (дәрумен)
3. ….ны…..у (шынығу)
4. с….ау……т (салауат)

2-топ:

1.      Г…и…на (гигиена)
2.ту…ку….ез (туберкулез)
3. тұ……у (тұмау)
4. д… ау…. қ (денсаулық)

IV. «Тәрбиекөзі – халықта». Екі топ денсаулықтуралымақал – мәтелжазыпжарысады.
V. Шығармашылықтапсырма. Берілген сөздерді қолдана отырып өлең жолдарын құру
1- топ:
…………………………………………баламыз,
………………………………………….аламыз.
……………………………………………..
………………………………………….санамыз.

2- топ:
…………………………………………күлеміз,
………………………………………….жүреміз,
……………………………………………….
……………………………………………сүреміз.

Сайыстықорытындылаубарысындаоқушыларөнерінкөрсетеді.


1-оқушы:

Жымысқыжау-арақмынау.
Аңқылдағанжалпылдаған.
Аңқаужұртымқазағым.
Сенгіштіктіңкөнбістіктің,
Тарттыңәдбеназабын.

VI Бекіту: Тренинг «Қолшатыр…»
-Біз зиянды заттардан қорғану үшін не істеуіміз керек? Оқушылар қолшатырдың әр бөлігіне қағазға өз ойларын жазып іледі.
 

Тренинг«Денің сау болсын десең…»
Бір оқушы «Денің сау болсын десең…» деген жазумен ортаға тақтаға шығады. Қалған оқушылар осы сөйлемді толықтырып жазылған  жолақ қағаздарды жан-жағына қойып, күн сәулесінің шұғыла шашып тұрған бейнесін көрсетеді,шеңбер құрайды.

Соңында шеңберде тұрып бір-бірлеріне денсаулыққа байланысты тілектерін білдіреді.