Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда59179
Бір айда1009
Бір аптада337
Кеше10
Тәулік6
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 198
электрондық ресурстардан - 183
өздігінен білім алу - 112
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 57
Дауыс бергендер саны: 849
Нәтижені көру
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)
18-03-2013 12:21
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)

Құрал-жабдықтар:Кеппешөптержәне өсімдіксуреттері
     Техника қауіпсіздігіментанысу: 1.Жұмысқамұғалімніңрұқсатыменкірісу
2.Кеппешөптерменөтеабайлапжұмысісте, өйткеніоларөтесынғышкеледі.
3.Жұмысаяқталғансоңмұғалімгетапсыр.
                                Жұмыс барысы:
         Берілген тапсырмаларды ретімен орында::
1.Сөздікпен жұмыс 2.Кесте толтыр
3.Тапсырмаларды ретімен орында
4.Қорытынды жаса-   өсімдіктерді жіктеу үшін қандай белгілерді анықтауды үйрендің?
 Біліміңді тексер:
Аталған белгілердің тұсына қандай класқа тән екендігін көрсет:Дара/1/  Қосжарнақты/2/
1.Ұрығында  екі жарнақ.
2.Гүлдері 3-6 күлтелі,жай гүлсерікті.жел арқылы, өздігінен тозаңдану болады
3.Доға және параллель жүйкелену
4.Ұрығында бір жарнақ
5.Гүлдері 4-5 көп күлтелі,қос гүлсерікті.Көбінесе бунақденелілермен тозаңданады.
6.Өткізгішшоқтарысабақтыңорталығындаорналасады
7.Камбийбар
8.Камбий  жоқ. Өткізгішшоқтарыжабық,сабақденесіндешашылыпжатыр
9.Шашақ тамыр қосалқы тамырлардан құралған,негізгі тамыр дамымайды
10. Кіндік тамыр,негізгі тамыры өте жақсы дамыған
11.Пішіндері әр түрлі,тақтасының жиектері алуан түрлі тілімденген.жүйкеленуі торлы
   Бағалау нормасы: Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан
                                 11 ұпай-«5»,  10ұпай-«4»,    9ұпай «3»